Meest gestelde vragen

Dat is een hele goede vraag. Sowieso hebben we voor al onze cursisten een Cursistenreglement. Deze moet u GOED doorlezen. Er staat praktische informatie in die je als cursist moet weten. Cursistenreglement hier downloaden.

Voor sommige cursussen heb je een model nodig. Je zorgt zelf voor een model. Wij delen je altijd schriftelijk mee hoe laat een model aanwezig moet zijn.

 

In veel gevallen zorgen wij voor een simpele lunch. Indien we rekening moeten houden met geloof / allergieën of levensstijl, dan horen we dat graag minimaal 3 dagen voor aanvang van de training.

Ja, dat kan. Voor het betalen in termijnen  werken we samen met 2 betaalproviders. In3 en Spraypay. Betalen in termijnen is alleen mogelijk voor onze Nederlandse klanten én alleen mogelijk, wanneer de order online plaatsvindt. Wanneer wij een order handmatig moeten factureren, dan is dit dus niet mogelijk.

Super vervelend, maar fouten maken is menselijk en ongelukjes zitten in een klein hoekje. Wanneer er iets stuk is of wanneer er iets ontbreekt, dan moeten we dat uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst weten. Wanneer dit later is, dan nemen we het probleem niet meer in behandeling. Mail ons of stuur een whatsapp en dan helpen we je verder. 

Wat hebben we van je nodig?

  • -   Het factuurnummer
  • -   Je voor- en achternaam
  • -   Het betreffende product dat ontbreekt of stuk is
  • -   Foto's van het product dat stuk is

Mail dit alles naar: info@oxiwhite.nl
App dit naar: 06-54924343

We nemen de klacht zo snel mogelijk in behandeling. Als maximum hanteren we 14 dagen als afhandelingstermijn. Doorgaans kunnen we dit veel sneller. (Maar goed, formaliteiten hè ;)

Wat doe ik met het product dat kapot is?

  • -   U bewaart het
  • -   Wanneer wij besluiten dat u het product moet retourneren, dan ontvangt u van ons een verzendlabel
  • -   Verstuur het product zo spoedig mogelijk bij een desbetreffend verzendpunt
  • -   Gooi in ieder geval niks zo maar weg, want dan kunnen we niets meer voor u betekenen. Alles in goed overleg.

Wij maken uw bestelling in orde op maandagen, dinsdagen en donderdagen. Wanneer u het ontvangt is afhankelijk van de verzenddienst. Wij verzenden met DHL, DPD of PostNL. U krijgt van ons de track en trace in uw mail. Kijk ook even in uw spambox.

Het ontvangen van uw bestelling is na verzending meestal binnen 3 werkdagen geregeld. We houden hier een ruime marge aan, omdat we niet verantwoordelijk gehouden kunnen en willen worden voor hoe snel de post zijn werk doet. Op tijd bestellen scheelt een hoop zorgen en stress, voor zowel u als ons. 

Zomerrooster 2022:

- Open: 15 juli t/m 4 augustus & 22 augustus t/m 28 augustus op maandagen & donderdagen geopend van 9.00u. - 17.00u.

- Gesloten: Vanaf 5 augustus t/m 21 augustus

Bestellingen die geplaatst worden tijdens de periode dat we gesloten zijn, worden verzonden op 22 augustus. Heeft u in de tijd dat we gesloten zijn vragen? U kunt ons dan mailen op info@oxiwhite.nl of een Whatsapp sturen naar 06-54924343.

Houdt u er rekening mee dat wij binnen deze periode niet zo snel antwoorden als u van ons gewend bent. Wij bedanken u voor uw begrip en wensen ook u een fijne vakantie.

Gratis verzenden bestaat niet, omdat die kosten dan verstopt worden in de productprijzen. De klant betaalt deze kosten dus altijd. Onze tarieven zijn transparant en we bieden liever een eerlijke en scherpe prijs voor de producten, dan dat we die prijzen moeten verhogen in verband met het aanbieden van gratis verzending. Klanten die een grotere bestelling plaatsen, worden zo beloond, in plaats van dat ze uiteindelijk extra betalen. Hoewel er klanten zijn die het graag anders zien, waardeert het grootste deel van onze klanten deze aanpak ontzettend. Dit vinden wij de beste service die we u kunnen verlenen. U wilt toch ook de beste prijs?

-   Gratis verzending vanaf €500,- ex. (behandelstoelen e.d. uitgezonderd)
-   Behandelstoelen en grote apparaten / producten: €65,- ex btw

Onderwerpen

Opleiding & Cursus

Ja hoor. Wanneer je een starterskit bij ons hebt gekocht, dan kun je inderdaad een certificaat halen. Je krijgt hem écht niet kado, je moet hem wel echt halen dus! Het is in zowel jouw belang als in ons belang, dat jij je werk goed uitvoert, want jij wilt blije klanten en wij ook ;) Dus we zijn streng (maar rechtvaardig).


De stappen:

  1.   Scan de QR code achterop je koffertje.
  2.   Bekijk de stappen in de video.
  3.   Ga oefenen!
  4.   Wanneer je er klaar voor bent, dan maak je een video om naar ons toe te sturen.
  5.   Wij controleren deze doorgaans binnen 2 weken.
  6.   Je bent geslaagd of je moet nog een video maken.

Waar moet je video aan voldoen?

  1.   Je hanteert de reguliere hygiëneregels. Daar letten we op! (Haren vast, mondmasker, handschoenen)
  2.   Je volgt de stappen exact als in de video. Wijk daar a.u.b. niet van af.
  3.   Je werkt op een (levend) model, dus geen oefengebitje. Een mens praat en beweegt namelijk.
  4.   Je zorgt er voor dat we de stappen duidelijk kunnen zien van dichtbij.
  5.   De video mag niet versneld zijn.

Hoe verstuur je hem:

  1.   Bij voorkeur via Whatsapp
  2.   Lukt dat niet, dan via Wetransfer

Hoe lang duurt het voordat ik het certificaat krijg?

  1.   Wij hanteren 2 weken om de video na te kijken. Vaak gaat dit sneller, maar we houden graag een slag om de arm.
  2.   Wanneer je direct je voor en achternaam + je e-mailadres meestuurt in de app, dan weten wij precies wat er op moet staan en waar we hem het best heen kunnen sturen en hoeven we dat niet nog eens te vragen. Makkelijk voor ons en sneller voor jou.

Meerdere Certificaten Per Startpakket?

  •   Dat kan, maar dan ontvangen we ook graag meerdere filmpjes.
  •   Een extra certificaat kost €39,95 per stuk. Waarom dit meer kost? Het kost tijd om het certificaat te laten maken en om alle filmpjes te reviewen en hierop onze feedback te geven.
  •   Certificaten worden alleen uitgereikt aan de personen die de training gedaan hebben én de video met succes verzonden en behaald hebben. Zo weten wij dat diegene hem ook echt verdiend heeft én weet waar hij/zij mee bezig is. Dit zorgt voor een consistente kwaliteit aan behandelaren.

Wanneer je op een lesdag geen model hebt kunnen vinden, dan kan je helaas niet deelnemen aan de lesdag (zie ook onze Algemene Voorwaarden voor opleidingen). Je bent als cursist te allen tijde zelf verantwoordelijk voor het regelen van een model. Het is wel mogelijk om tijdens de praktijkles mee te kijken. Je zorgt zelf voor modellen. Bij een enkele opleiding kan het model de hele dag aanwezig zijn. Bij permanent make-up staan hier vaste tijden voor. Het niet hebben van een model is jouw verantwoordelijkheid en kan leiden tot het niet volledig kunnen volgen van een onderdeel. Dit leidt nooit tot restitutie.

Je kunt ons altijd vrijblijvend vragen naar hulp bij het vinden van een model, maar jij blijft eindverantwoordelijke. Oxiwhite neemt geen verantwoordelijkheid in deze.

Dat ligt er aan welke training je volgt. De standaard voorwaarden zijn in ieder geval:

-   Minimaal 18 jaar oud (16 jaar indien ouder of voogd meekomt (let op: dit moet dan wel de cursist zijn) en tekent voor behandeling.
-   Bij PMU: geen eerdere PMU
-   Tanden bleken: Gezond gebit, niet zwanger, geen borstvoeding
-   Modellen moeten precies op het aangegeven moment aanwezig zijn en mogen max. 5 minuten voorafgaand aanwezig zijn.
    (Bij tanden bleken of wimperextensions mogen zij de gehele dag aanwezig zijn)

Dat is een hele goede vraag. Sowieso hebben we voor al onze cursisten een Cursistenreglement. Deze moet u GOED doorlezen. Er staat praktische informatie in die je als cursist moet weten. Cursistenreglement hier downloaden.

Voor sommige cursussen heb je een model nodig. Je zorgt zelf voor een model. Wij delen je altijd schriftelijk mee hoe laat een model aanwezig moet zijn.

 

In veel gevallen zorgen wij voor een simpele lunch. Indien we rekening moeten houden met geloof / allergieën of levensstijl, dan horen we dat graag minimaal 3 dagen voor aanvang van de training.

Nee. Bij al onze trainingen zijn werkmappen en syllabi inclusief. Het kan wel zijn dat we u vragen een en ander uit te printen. Dit is vaak alleen nodig als u voorafgaand aan de training de theorie moet doornemen. Bij iedere cursus ziet u exact wat er inclusief of exclusief is.

Laat meer zien

Verzending

Jazeker. Wij versturen ALTIJD met track en trace. Wanneer een bestelling geplaatst is via de webshop, dan krijg je vanuit ons systeem automatisch een tracking nummer in je e-mail. Controleer dus altijd of je het juiste mail adres gebruikt hebt. Je krijgt de tracking mail nadat we je order verwerkt hebben. Geen mail ontvangen? Kijk dan eerst even in je map ongewenste mail.

Onduidelijkheid over je zending?
Bel altijd éérst met DHL of PostNL. Zij kunnen namelijk meer inzien dan wij. Op het moment dat wij de bestelling overgedragen hebben aan hen, dan kunnen zij dit proces beter monitoren en zijn zij het eerste aanspreekpunt.

Zo lang uw bestelling nog niet verzonden of ingepakt is, dan kan dat. U kunt dan gewoon bestellen via de website en kiest bij het betalen voor afhalen. Bel altijd eerst even om te checken of uw bestelling niet al verzonden of ingepakt is. Vergeet niet een berichtje toe te voegen onder opmerkingen (of via Whatsapp) dat we de bestellingen moeten samenvoegen. Deze service is onder voorbehoud en geen garantie dat het iedere keer lukt. Dus eerst even bellen en dan doen we dat graag voor u.

Wij maken uw bestelling in orde op maandagen, dinsdagen en donderdagen. Wanneer u het ontvangt is afhankelijk van de verzenddienst. Wij verzenden met DHL, DPD of PostNL. U krijgt van ons de track en trace in uw mail. Kijk ook even in uw spambox.

Het ontvangen van uw bestelling is na verzending meestal binnen 3 werkdagen geregeld. We houden hier een ruime marge aan, omdat we niet verantwoordelijk gehouden kunnen en willen worden voor hoe snel de post zijn werk doet. Op tijd bestellen scheelt een hoop zorgen en stress, voor zowel u als ons. 

Zomerrooster 2022:

- Open: 15 juli t/m 4 augustus & 22 augustus t/m 28 augustus op maandagen & donderdagen geopend van 9.00u. - 17.00u.

- Gesloten: Vanaf 5 augustus t/m 21 augustus

Bestellingen die geplaatst worden tijdens de periode dat we gesloten zijn, worden verzonden op 22 augustus. Heeft u in de tijd dat we gesloten zijn vragen? U kunt ons dan mailen op info@oxiwhite.nl of een Whatsapp sturen naar 06-54924343.

Houdt u er rekening mee dat wij binnen deze periode niet zo snel antwoorden als u van ons gewend bent. Wij bedanken u voor uw begrip en wensen ook u een fijne vakantie.

Wanneer u iets aanschaft bij een groothandel is er geen sprake van retourrecht, want de B2B wetgeving is dan van kracht. Wanneer u iets bij ons koopt, dan gaan wij er van uit dat u bij ons koopt als zakelijke klant. Retourneren is natuurlijk mogelijk wanneer wij een fout gemaakt hebben en dan zullen we het artikel voor u vervangen.

Zichtzendingen zijn alleen mogelijk wanneer dat vooraf aangegeven is en overeengekomen is.

Producten moeten in ieder geval ongeopend, in originele verpakking en ongebruikt zijn. Niet alleen omdat we anders het product niet meer kunnen verkopen, maar ook vanwege hygiëne regels. Verzendkosten zijn voor u, zowel heen als terug, tenzij wij de fout gemaakt hebben.

We zijn in basis echt niet zo moeilijk, dus wanneer er iets is, bel ons even en dan kijken we wat we kunnen doen. 

Gratis verzenden bestaat niet, omdat die kosten dan verstopt worden in de productprijzen. De klant betaalt deze kosten dus altijd. Onze tarieven zijn transparant en we bieden liever een eerlijke en scherpe prijs voor de producten, dan dat we die prijzen moeten verhogen in verband met het aanbieden van gratis verzending. Klanten die een grotere bestelling plaatsen, worden zo beloond, in plaats van dat ze uiteindelijk extra betalen. Hoewel er klanten zijn die het graag anders zien, waardeert het grootste deel van onze klanten deze aanpak ontzettend. Dit vinden wij de beste service die we u kunnen verlenen. U wilt toch ook de beste prijs?

-   Gratis verzending vanaf €500,- ex. (behandelstoelen e.d. uitgezonderd)
-   Behandelstoelen en grote apparaten / producten: €65,- ex btw

Laat meer zien

Betaling

Met SprayPay kunt u aankopen bij de webshop tot €5000,- gespreid betalen. Erg handig als die ene aankoop even niet goed uitkomt of wanneer u niet al uw spaargeld wilt besteden. U kunt bij SprayPay kiezen of u de aankoop in 12,18,24 of in 36 maanden wilt betalen. Wilt u eerder of extra aflossen? Geen probleem! Dat kan altijd kosteloos en boetevrij. Uiteindelijk bepaalt u dus de looptijd. Zodra u aangeeft via SprayPay gespreid te willen betalen, beoordeelt Spraypay aan de hand van een aantal checks, razendsnel uw aanvraag. Deze beoordeling vindt 24/7 online plaats. Dus ook in het weekend!

Berekenen wat je per maand betaalt? Gebruik de handige tool:

Wanneer je ingesteld hebt wat je aankoopbedrag is en in hoeveel termijnen je wilt betalen, dan klik je op de knop berekenen. Dan zie je meteen de juiste bedragen in de velden daaronder.

Betalen met In3 is veilig en gaat snel. Je betaalt geen rente en krijgt geen BKR registratie. Hoe het werkt? Dat laten we graag zien aan de hand van een video. Je kunt alleen gebruik maken van In3 wanneer je je aankoop online doet. Wanneer we handmatig een factuur op moeten maken, dan is het niet mogelijk om gebruik te maken van In3.

Meer informatie kun je ook vinden op de website van In3. www.payin3.nl

Neen. Deze les hebben we al moeten leren en daarom doen we dat niet meer. Bestellingen moeten eerst betaald worden, voordat ze verzonden worden. Voor scholen en overheidsinstanties maken wij op deze regel een uitzondering.

Bent u een school of overheidsinstantie?

In dit geval vragen we u ons even te bellen of te mailen. We geven u graag uitleg. De daadwerkelijke order ontvangen we graag per mail, met instructies voor de facturering. Omschrijft u alles duidelijk en helder. Ook indien afleveradres anders is dan factuuradres.

Welke gegevens hebben we van u nodig?

-   Naam instantie
-   t.a.v. Voor- en achternaam
-   Adres
-   E-mail
-   Leveringsinstructies
-   Evt. opdrachtnummer o.i.d.
-   Duidelijke omschrijving van de producten (evt. met referentienummers)

Je kan bij ons betalen via iDeal, Paypal, In3, Spraypay, Sofort Ebanking enzovoort. Ook voor onze klanten uit België hebben we voldoende betaalmethoden beschikbaar. Lukt het niet of ontbreekt eer iets voor je? Laat het ons weten en dan helpen we je verder.

Al onze betaalmethoden verlopen via een beveiligde verbinding. Betalen kan gewoon via uw eigen bank.

Ja, dat kan. Voor het betalen in termijnen  werken we samen met 2 betaalproviders. In3 en Spraypay. Betalen in termijnen is alleen mogelijk voor onze Nederlandse klanten én alleen mogelijk, wanneer de order online plaatsvindt. Wanneer wij een order handmatig moeten factureren, dan is dit dus niet mogelijk.

Laat meer zien

Klantenservice

Wij hebben Algemene Voorwaarden voor regulieren bestellingen en voor opleidingen. Voor uw gemak kunt u deze hier bekijken:

->    Algemene Voorwaarden B2B leveringen

->    Algemene Voorwaarden Opleidingen

Openingstijden voor afhalen op afspraak:

Afhalen op afspraak is mogelijk op maandag, dinsdag en donderdag tussen 9.00u. - 17.00u.

Voor afhalen kunt u vooraf bellen of een afspraak via Whatsapp maken.

Telefonisch zijn we bereikbaar op:

-   Maandag t/m donderdag: van 9.00u. - 17.00u.
-   Vrijdag: 9.00u. - 13.00u.

Zomerrooster 2023:

-   Open: 28 juli t/m 17 augustus op maandagen & donderdagen geopend van 9.00u. - 17.00u.

-   Gesloten: Vanaf 18 augustus t/m 1 september

Bestellingen die geplaatst worden tijdens de periode dat we gesloten zijn, worden verzonden op 4 september.

Heeft u in de tijd dat we gesloten zijn vragen? U kunt ons dan mailen op info@oxiwhite.nl of een Whatsapp sturen naar 06-54924343. Houdt u er rekening mee dat wij binnen deze periode niet zo snel antwoorden als u van ons gewend bent. Wij bedanken u voor uw begrip en wensen ook u een fijne vakantie.

Ja natuurlijk! Het kan altijd gebeuren dat je iets even niet meer weet of dat je twijfelt. Wanneer dat het geval is, dan moet je niet twijfelen om contac met ons op te nemen, want daar zijn we voor. We willen je helpen.

Hoe neem ik contact op?

-   Bellen: maandag, dinsdag, woensdag en donderdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur. Vrijdag tussen 9.00 uur en 13.00 uur.
-   E-mail: Je kunt ook altijd je vraag of probleem even mailen naar info@oxiwhite.nl
-   Whatsapp: Appen kan altijd. Hou er alleen wel rekening mee dat we antwoorden wanneer daar tijd voor is én binnen onze openingstijden. Stuur a.u.b. géén vraagtekens. Hier reageren wij 100% niet op. Duurt het antwoord u te lang? Geen probleem. De beller is altijd sneller.

Telefoon & whatsapp: 06-54924343 (voor de Belgische klanten: 0031654924343)

Super vervelend, maar fouten maken is menselijk en ongelukjes zitten in een klein hoekje. Wanneer er iets stuk is of wanneer er iets ontbreekt, dan moeten we dat uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst weten. Wanneer dit later is, dan nemen we het probleem niet meer in behandeling. Mail ons of stuur een whatsapp en dan helpen we je verder. 

Wat hebben we van je nodig?

  • -   Het factuurnummer
  • -   Je voor- en achternaam
  • -   Het betreffende product dat ontbreekt of stuk is
  • -   Foto's van het product dat stuk is

Mail dit alles naar: info@oxiwhite.nl
App dit naar: 06-54924343

We nemen de klacht zo snel mogelijk in behandeling. Als maximum hanteren we 14 dagen als afhandelingstermijn. Doorgaans kunnen we dit veel sneller. (Maar goed, formaliteiten hè ;)

Wat doe ik met het product dat kapot is?

  • -   U bewaart het
  • -   Wanneer wij besluiten dat u het product moet retourneren, dan ontvangt u van ons een verzendlabel
  • -   Verstuur het product zo spoedig mogelijk bij een desbetreffend verzendpunt
  • -   Gooi in ieder geval niks zo maar weg, want dan kunnen we niets meer voor u betekenen. Alles in goed overleg.

Niet op ieder product zit garantie, maar mocht het een garantieproduct betreffen, binnen de garantieperiode, dan kijken wij of we het kunnen repareren of vervangen. Dit geldt alleen op het moment dat dit een fabrieksfout is.

Garantie is altijd op walk-in basis. Dit betekent dat u het op afspraak langs mag brengen en ophalen. U mag het product ook naar ons versturen. Wanneer u het verstuurt, dan zullen wij u een factuur sturen voor de verzendkosten die wij moeten maken om het terug te sturen naar u, of u mag het natuurlijk weer ophalen.

Alle producten en apparatuur worden door ons voor verzending of bij meegeven aan de klant getest. Mocht er onverhoopt toch iets zijn, dan moeten we dit uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst of meegeven weten. Hierna kunnen we de klacht niet meer in behandeling nemen. Dit geldt voor producten. De volledige bepalingen kun je vinden in onze B2B Algemene voorwaarden voor producten.

Voorwaarden voor versturen:

-   Stuur ons voorafgaand aan de zending foto's van het product, het factuurnummer en je voor- en achternaam
-   Wij controleren eerst of het een garantieproduct is én of het product nog in de garantie valt
-   We nemen contact met je op met onze bevindingen en instructies
-   Bij terugsturen zorg je voor een deugdelijke verpakking waarin je het verstuurt.
-   Bij grote artikelen stuur je het uit veiligheid in de originele verpakking
-   Deze kunnen we dan gebruiken voor het retour sturen (indien nodig)
-   Je verstuurt het pakket altijd verzekerd voor het geval er meer schade ontstaat of het pakket kwijtraakt
-   Het risico van het pakket wordt pas op ons overgedragen, zodra wij het in ontvangst genomen hebben en zonder schade uiteraard.
-   Wij verzenden het ook verzekerd naar u terug. Mocht er schade ontstaan tijdens het transport, dan accepteren wij geen verantwoordelijkheid.

Nogmaals, u mag altijd alles komen brengen. In overleg kunnen we reparaties soms ook dezelfde dag nog realiseren.

Vragen over garantie ontvangen we graag schriftelijk via: info@oxiwhite.nl

Laat meer zien

Product toegevoegd aan vergelijking