Klantenservice

Wij hebben Algemene Voorwaarden voor regulieren bestellingen en voor opleidingen. Voor uw gemak kunt u deze hier bekijken:

->    Algemene Voorwaarden B2B leveringen

->    Algemene Voorwaarden Opleidingen

Openingstijden voor afhalen op afspraak:

Afhalen op afspraak is mogelijk op maandag, dinsdag en donderdag tussen 9.00u. - 17.00u.

Voor afhalen kunt u vooraf bellen of een afspraak via Whatsapp maken.

Telefonisch zijn we bereikbaar op:

-   Maandag t/m donderdag: van 9.00u. - 17.00u.
-   Vrijdag: 9.00u. - 13.00u.

Zomerrooster 2023:

-   Open: 28 juli t/m 17 augustus op maandagen & donderdagen geopend van 9.00u. - 17.00u.

-   Gesloten: Vanaf 18 augustus t/m 1 september

Bestellingen die geplaatst worden tijdens de periode dat we gesloten zijn, worden verzonden op 4 september.

Heeft u in de tijd dat we gesloten zijn vragen? U kunt ons dan mailen op info@oxiwhite.nl of een Whatsapp sturen naar 06-54924343. Houdt u er rekening mee dat wij binnen deze periode niet zo snel antwoorden als u van ons gewend bent. Wij bedanken u voor uw begrip en wensen ook u een fijne vakantie.

Ja natuurlijk! Het kan altijd gebeuren dat je iets even niet meer weet of dat je twijfelt. Wanneer dat het geval is, dan moet je niet twijfelen om contac met ons op te nemen, want daar zijn we voor. We willen je helpen.

Hoe neem ik contact op?

-   Bellen: maandag, dinsdag, woensdag en donderdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur. Vrijdag tussen 9.00 uur en 13.00 uur.
-   E-mail: Je kunt ook altijd je vraag of probleem even mailen naar info@oxiwhite.nl
-   Whatsapp: Appen kan altijd. Hou er alleen wel rekening mee dat we antwoorden wanneer daar tijd voor is én binnen onze openingstijden. Stuur a.u.b. géén vraagtekens. Hier reageren wij 100% niet op. Duurt het antwoord u te lang? Geen probleem. De beller is altijd sneller.

Telefoon & whatsapp: 06-54924343 (voor de Belgische klanten: 0031654924343)

Super vervelend, maar fouten maken is menselijk en ongelukjes zitten in een klein hoekje. Wanneer er iets stuk is of wanneer er iets ontbreekt, dan moeten we dat uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst weten. Wanneer dit later is, dan nemen we het probleem niet meer in behandeling. Mail ons of stuur een whatsapp en dan helpen we je verder. 

Wat hebben we van je nodig?

  • -   Het factuurnummer
  • -   Je voor- en achternaam
  • -   Het betreffende product dat ontbreekt of stuk is
  • -   Foto's van het product dat stuk is

Mail dit alles naar: info@oxiwhite.nl
App dit naar: 06-54924343

We nemen de klacht zo snel mogelijk in behandeling. Als maximum hanteren we 14 dagen als afhandelingstermijn. Doorgaans kunnen we dit veel sneller. (Maar goed, formaliteiten hè ;)

Wat doe ik met het product dat kapot is?

  • -   U bewaart het
  • -   Wanneer wij besluiten dat u het product moet retourneren, dan ontvangt u van ons een verzendlabel
  • -   Verstuur het product zo spoedig mogelijk bij een desbetreffend verzendpunt
  • -   Gooi in ieder geval niks zo maar weg, want dan kunnen we niets meer voor u betekenen. Alles in goed overleg.

Niet op ieder product zit garantie, maar mocht het een garantieproduct betreffen, binnen de garantieperiode, dan kijken wij of we het kunnen repareren of vervangen. Dit geldt alleen op het moment dat dit een fabrieksfout is.

Garantie is altijd op walk-in basis. Dit betekent dat u het op afspraak langs mag brengen en ophalen. U mag het product ook naar ons versturen. Wanneer u het verstuurt, dan zullen wij u een factuur sturen voor de verzendkosten die wij moeten maken om het terug te sturen naar u, of u mag het natuurlijk weer ophalen.

Alle producten en apparatuur worden door ons voor verzending of bij meegeven aan de klant getest. Mocht er onverhoopt toch iets zijn, dan moeten we dit uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst of meegeven weten. Hierna kunnen we de klacht niet meer in behandeling nemen. Dit geldt voor producten. De volledige bepalingen kun je vinden in onze B2B Algemene voorwaarden voor producten.

Voorwaarden voor versturen:

-   Stuur ons voorafgaand aan de zending foto's van het product, het factuurnummer en je voor- en achternaam
-   Wij controleren eerst of het een garantieproduct is én of het product nog in de garantie valt
-   We nemen contact met je op met onze bevindingen en instructies
-   Bij terugsturen zorg je voor een deugdelijke verpakking waarin je het verstuurt.
-   Bij grote artikelen stuur je het uit veiligheid in de originele verpakking
-   Deze kunnen we dan gebruiken voor het retour sturen (indien nodig)
-   Je verstuurt het pakket altijd verzekerd voor het geval er meer schade ontstaat of het pakket kwijtraakt
-   Het risico van het pakket wordt pas op ons overgedragen, zodra wij het in ontvangst genomen hebben en zonder schade uiteraard.
-   Wij verzenden het ook verzekerd naar u terug. Mocht er schade ontstaan tijdens het transport, dan accepteren wij geen verantwoordelijkheid.

Nogmaals, u mag altijd alles komen brengen. In overleg kunnen we reparaties soms ook dezelfde dag nog realiseren.

Vragen over garantie ontvangen we graag schriftelijk via: info@oxiwhite.nl

Product toegevoegd aan vergelijking