Mijn bestelling is niet compleet of er is iets stuk. Wat nu?

Super vervelend, maar fouten maken is menselijk en ongelukjes zitten in een klein hoekje. Wanneer er iets stuk is of wanneer er iets ontbreekt, dan moeten we dat uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst weten. Wanneer dit later is, dan nemen we het probleem niet meer in behandeling. Mail ons of stuur een whatsapp en dan helpen we je verder. 

Wat hebben we van je nodig?

  • -   Het factuurnummer
  • -   Je voor- en achternaam
  • -   Het betreffende product dat ontbreekt of stuk is
  • -   Foto's van het product dat stuk is

Mail dit alles naar: info@oxiwhite.nl
App dit naar: 06-54924343

We nemen de klacht zo snel mogelijk in behandeling. Als maximum hanteren we 14 dagen als afhandelingstermijn. Doorgaans kunnen we dit veel sneller. (Maar goed, formaliteiten hè ;)

Wat doe ik met het product dat kapot is?

  • -   U bewaart het
  • -   Wanneer wij besluiten dat u het product moet retourneren, dan ontvangt u van ons een verzendlabel
  • -   Verstuur het product zo spoedig mogelijk bij een desbetreffend verzendpunt
  • -   Gooi in ieder geval niks zo maar weg, want dan kunnen we niets meer voor u betekenen. Alles in goed overleg.
Product toegevoegd aan vergelijking