Veilig betalen
 Snelle verzending
 Cursus + Starterkit
 Hulp? 0515-744006

Veel gestelde vragen

   IK KRIJG GEEN BEVESTIGING OF FACTUUR DIRECT NA DE BESTELLING. KLOPT DAT?

Ja, dat klopt. U krijgt op het moment dat wij uw bestelling verwerken uw factuur in de mail. Tevens zal deze bij de bestelling gevoegd worden. Op dezelfde dag ontvangt u ook de track en trace in uw mail. Controleer uw spam box even.

   IK HEB AL BESTELD, MAAR IK WIL GRAAG NOG WAT TOEVOEGEN AAN DE BESTELLING. KAN DAT?

Zo lang uw bestelling nog niet verzonden is, dan kan dat.  U kunt dan gewoon bestellen via de website en kiest bij het betalen voor afhalen. Bel altijd eerst even om te checken of uw bestelling niet al verzonden is. Vergeet niet een berichtje toe te voegen onder opmerkingen (of via Whatsapp) dat we de bestellingen moeten samenvoegen. Deze service is onder voorbehoud en geen garantie dat het iedere keer lukt. Dus eerst even bellen en dan doen we dat graag voor u.

   WANNEER WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?

Wij maken uw bestelling in orde op maandagen, dinsdagen en donderdagen. Wanneer u het ontvangt is afhankelijk van de bezorger. Wij verzenden met DHL, DPD of PostNL. U krijgt van ons de track en trace in uw mail. Kijk ook even in uw spambox. Het ontvangen van uw bestelling is na verzending meestal binnen 3 werkdagen geregeld. We houden hier een ruime marge aan, omdat we niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor hoe snel de post zijn werk doet. Op tijd bestellen scheelt een hoop zorgen.

   HOE WERKT RETOURNEREN?

Wanneer u iets aanschaft bij een groothandel is er geen sprake van retourrecht, want de B2B wetgeving is dan van kracht. Wanneer u iets bij ons koopt, dan gaan wij er van uit dat u bij ons koopt als zakelijke klant. Retourneren is natuurlijk mogelijk wanneer wij een fout gemaakt hebben en dan zullen we het artikel voor u vervangen. Zichtzendingen zijn alleen mogelijk wanneer dat vooraf aangegeven is. We zijn echt niet zo moeilijk, dus wanneer er iets is, bel ons even en dan kijken we wat we kunnen doen. Producten moeten in ieder geval ongeopend, in originele verpakking en ongebruikt zijn. Niet alleen omdat we anders het product niet meer kunnen verkopen, maar ook vanwege hygiëne regels. Verzendkosten zijn voor u, zowel heen als terug, tenzij wij de fout gemaakt hebben.

   BIJ WELK BEDRAG KRIJG IK DE VERZENDING GRATIS?

Verzending is bij ons gratis vanaf €500,- ex. Verzending is niet gratis. Sterker nog, het is voor veel webwinkels afgezien van personeelskosten hun grootste kostenpost. Gratis verzenden bestaat niet, omdat de kosten hiervoor verstopt worden in de prijzen van de producten die in de shop verkocht worden. De klant betaalt deze kosten dus altijd. Onze tarieven zijn transparant en we bieden liever een eerlijke en scherpe prijs. Klanten die een grotere bestelling plaatsen, worden zo beloond, in plaats dat ze uiteindelijk extra betalen. Dit vinden wij de beste service die we u kunnen verlenen. U wilt toch ook de beste prijs?