Veel gestelde vragen

   IK KRIJG GEEN BEVESTIGING OF FACTUUR DIRECT NA DE BESTELLING. KLOPT DAT?

Ja, dat klopt. U krijgt op het moment dat wij uw bestelling verwerken uw factuur in de mail. Tevens zal deze bij de bestelling gevoegd worden. Op dezelfde dag ontvangt u ook de track en trace in uw mail. Controleer uw spam box even.

   IK HEB AL BESTELD, MAAR IK WIL GRAAG NOG WAT TOEVOEGEN AAN DE BESTELLING. KAN DAT?

Zo lang uw bestelling nog niet verzonden is, dan kan dat.  U kunt dan gewoon bestellen via de website en kiest bij het betalen voor afhalen. Bel altijd eerst even om te checken of uw bestelling niet al verzonden is. Vergeet niet een berichtje toe te voegen onder opmerkingen (of via Whatsapp) dat we de bestellingen moeten samenvoegen. Deze service is onder voorbehoud en geen garantie dat het iedere keer lukt. Dus eerst even bellen en dan doen we dat graag voor u.

   WANNEER WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?

Wij maken uw bestelling in orde op maandagen, dinsdagen en donderdagen. Wanneer u het ontvangt is afhankelijk van de bezorger. Wij verzenden met DHL, DPD of PostNL. U krijgt van ons de track en trace in uw mail. Kijk ook even in uw spambox. Het ontvangen van uw bestelling is na verzending meestal binnen 3 werkdagen geregeld. We houden hier een ruime marge aan, omdat we niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor hoe snel de post zijn werk doet. Op tijd bestellen scheelt een hoop zorgen.

   HOE WERKT RETOURNEREN?

Wanneer u iets aanschaft bij een groothandel is er geen sprake van retourrecht, want de B2B wetgeving is dan van kracht. Wanneer u iets bij ons koopt, dan gaan wij er van uit dat u bij ons koopt als zakelijke klant. Retourneren is natuurlijk mogelijk wanneer wij een fout gemaakt hebben en dan zullen we het artikel voor u vervangen. Zichtzendingen zijn alleen mogelijk wanneer dat vooraf aangegeven is. We zijn echt niet zo moeilijk, dus wanneer er iets is, bel ons even en dan kijken we wat we kunnen doen. Producten moeten in ieder geval ongeopend, in originele verpakking en ongebruikt zijn. Niet alleen omdat we anders het product niet meer kunnen verkopen, maar ook vanwege hygiëne regels. Verzendkosten zijn voor u, zowel heen als terug, tenzij wij de fout gemaakt hebben.

   BIJ WELK BEDRAG KRIJG IK DE VERZENDING GRATIS?

Verzending is bij ons alleen gratis vanaf €500,- ex. Gratis verzenden bestaat niet, omdat die kosten dan verstopt worden in de productprijzen. De klant betaalt deze kosten dus altijd. Onze tarieven zijn transparant en we bieden liever een eerlijke en scherpe prijs voor de producten, dan dat we die prijzen moeten verhogen in verband met het aanbieden van gratis verzending. Klanten die een grotere bestelling plaatsen, worden zo beloond, in plaats van dat ze uiteindelijk extra betalen. Hoewel er klanten zijn die het graag anders zien, waardeert het grootste deel van onze klsnten deze aanpak ontzettend. Dit vinden wij de beste service die we u kunnen verlenen. U wilt toch ook de beste prijs?

   HOE WERKT GARANTIE?

Niet op ieder product zit garantie, maar mocht het een garantieproduct betreffen, binnen de garantieperiode, dan kijken wij of we het kunnen repareren of vervangen. Dit geldt alleen op het moment dat dit een fabrieksfout is. Garantie is altijd op walk-in basis. Dit betekent dat u het op afspraak langs mag brengen en ophalen, of u mag het versturen. Wanneer u het verstuurt, dan zullen wij u een factuur sturen voor de verzendkosten die wij moeten maken, of u mag het natuurlijk weer ophalen. 

Product toegevoegd aan vergelijking