Krijg ik een track & trace en wat te doen als mijn pakketje kwijt is?
Ja. U ontvangt de Track & Trace gegevens in uw e-mail, zodat u uw zending eenvoudig kunt volgen. Deze krijgt u op het moment dat wij met uw zending aan de slag gaan. Belangrijk is wel dat u het juiste e-mail adres hebt ingegeven, anders krijgt u de code namelijk niet. Controleer ook altijd uw spam box. Vragen over uw zending? Bel éérst met de pakketdienst. Die kunnen meer zien dan wij.
![]()
Het risico van de verzending wordt op u overgedragen, zodra wij het pakket aan de pakketdienst hebben overgedragen. Mocht een pakket kwijt raken, dan kunnen wij (volgens onze B2B voorwaarden) daarvoor niet verantwoordelijk worden gehouden. Wél zullen wij u assisteren bij het opzetten van een onderzoek. U bent altijd welkom om bij ons de goederen op te halen. Dan weet u zeker dat de producten niet kwijt raken en wij ook. ♥